Szukaj
Kalendarz
    Maj 2013
    P W Ś C P S N
    « Kwi   Cze »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
Dieta jogurtowa
    Coraz więcej osób w obecnych czasach narzeka na otyłość i nadwagę. Czujemy się źle ze swoim ciałem, mamy ciągle wzdęcia, skarżymy się na niestrawność żołądka i ogólne uczucie ciężkości. Nieraz wszystko to jest spowodowane przez siedzący, mało aktywny tryb życia, ale przede wszystkim głównym winowajcą jest nasz niezdrowy styl odżywiania. Nasz organizm jest zatruty przez dużą liczbę przeróżnych toksyn i zbędnym substancji. Aby wrócić do pełni firmy i zdrowia, a przy okazji stracić zbędne kilogramy warto przejść na tak zwaną dietę jogurtową. Z czym się ona wiąże? Przede wszystkim jak sama nazwa wskazuje będziemy musieli spożywać w ciągu dnia sporą liczbę jogurtów, najlepiej jeżeli będą to najbardziej zdrowe i naprawdę smaczne jogurty naturalne. Jednak jeżeli chcemy postawić na różnorodne smaki możemy również wybrać jogurty owocowe, które bez problemu dostaniemy w każdym sklepie. Będąc na diecie jogurtowej powinniśmy spożywać co najmniej jeden jogurt w przeciągu trzech godzin. Dopuszczalne jest również spożywanie takich produktów jak kefiry, maślanki czy inne produkty na bazie mleka. Chodzi przede wszystkim o to, aby nie obciążać naszego organizmu zbędnymi, ciężkimi i toksycznymi tłuszczami nasyconymi, które są tak obficie obecne w spożywanych przez nas nagminnie mięsach. Jogurty, mimo, że są znacznie lżejsze dostarczą naszemu organizmowi sporej ilości białka i zaspokoją poczucie głodu. Wszystko to smacznie, zdrowo i lekko! Dieta jogurtowa pozwoli w krótkim czasie stracić parę kilogramów jednocześnie pozwalając zadbać o swoje zdrowie. Ogólnie jak każda dieta tak i ta omawiana nie powinna być stosowana zbyt długo. Wyjałowienie organizmu z podstawowych składników może przynieść o wiele gorszy efekt, z drugiej jednak strony stosowanie jej prze kilka dni zapewne nie spowoduje strasznych strat w naszym organizmie a będziemy mogli cieszyć się kilkoma kilogramami mniej. Tak więc warto, ale zdecydowanie z umiarem.

Miesięczne archiwum: Maj 2013

Dieta jogurtowa – jedz lekko i pożywnie

Coraz więcej osób w obecnych czasach narzeka na otyłość i nadwagę. Czujemy się źle ze swoim ciałem, mamy ciągle wzdęcia, skarżymy się na niestrawność żołądka i ogólne uczucie ciężkości. Nieraz wszystko to jest… Continue reading

Dodawaj chilli do posiłków!

Papryczka chilli jest jedną najpopularniejszych i najczęściej dodawanych do przygotowywanych potraw przypraw. Nie może to dziwić, bowiem warzywo to posiada niesamowite walory smakowe, a jeszcze bardziej zdumiewające walory zdrowotne. Całą tajemnica kryje się w tajemniczej substancji… Continue reading

Dieta low food – czyli jedz zdrowo i smacznie!

W obecnych czasach bardzo popularne jest spożywanie posiłków w tak zwanych barach szybkiej obsługi. Stołujemy się w miejscach, w których produkty są wydawane na masową skale, a ich produkcja trwa zaledwie… Continue reading

Ostatnimi czasy bardzo często można obserwować swego rodzaju modę na zdrowy styl życia. Chodzimy na siłownię, fitness, ,aerobik, jogę, ćwiczymy w domu, ale od pewnego czasu rozsądnie wybieramy również to, co ląduje na naszym talerzu. Jak… Continue reading