Szukaj
Kalendarz
    Grudzień 2018
    P W Ś C P S N
    « Gru    
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
Dieta jogurtowa
    Coraz więcej osób w obecnych czasach narzeka na otyłość i nadwagę. Czujemy się źle ze swoim ciałem, mamy ciągle wzdęcia, skarżymy się na niestrawność żołądka i ogólne uczucie ciężkości. Nieraz wszystko to jest spowodowane przez siedzący, mało aktywny tryb życia, ale przede wszystkim głównym winowajcą jest nasz niezdrowy styl odżywiania. Nasz organizm jest zatruty przez dużą liczbę przeróżnych toksyn i zbędnym substancji. Aby wrócić do pełni firmy i zdrowia, a przy okazji stracić zbędne kilogramy warto przejść na tak zwaną dietę jogurtową. Z czym się ona wiąże? Przede wszystkim jak sama nazwa wskazuje będziemy musieli spożywać w ciągu dnia sporą liczbę jogurtów, najlepiej jeżeli będą to najbardziej zdrowe i naprawdę smaczne jogurty naturalne. Jednak jeżeli chcemy postawić na różnorodne smaki możemy również wybrać jogurty owocowe, które bez problemu dostaniemy w każdym sklepie. Będąc na diecie jogurtowej powinniśmy spożywać co najmniej jeden jogurt w przeciągu trzech godzin. Dopuszczalne jest również spożywanie takich produktów jak kefiry, maślanki czy inne produkty na bazie mleka. Chodzi przede wszystkim o to, aby nie obciążać naszego organizmu zbędnymi, ciężkimi i toksycznymi tłuszczami nasyconymi, które są tak obficie obecne w spożywanych przez nas nagminnie mięsach. Jogurty, mimo, że są znacznie lżejsze dostarczą naszemu organizmowi sporej ilości białka i zaspokoją poczucie głodu. Wszystko to smacznie, zdrowo i lekko! Dieta jogurtowa pozwoli w krótkim czasie stracić parę kilogramów jednocześnie pozwalając zadbać o swoje zdrowie. Ogólnie jak każda dieta tak i ta omawiana nie powinna być stosowana zbyt długo. Wyjałowienie organizmu z podstawowych składników może przynieść o wiele gorszy efekt, z drugiej jednak strony stosowanie jej prze kilka dni zapewne nie spowoduje strasznych strat w naszym organizmie a będziemy mogli cieszyć się kilkoma kilogramami mniej. Tak więc warto, ale zdecydowanie z umiarem.

Dieta low food – czyli jedz zdrowo i smacznie!

W obecnych czasach bardzo popularne jest spożywanie posiłków w tak zwanych barach szybkiej obsługi. Stołujemy się w miejscach, w których produkty są wydawane na masową skale, a ich produkcja trwa zaledwie parę minut. Nieraz wydaje nam się, że inaczej nie można, bo przecież jesteśmy ciągle zapracowani, nie mamy na nic czasu. Perspektywa zjedzenia ciepłego posiłku, na który będziemy musieli czekać maksymalnie kilka minut wydaje się zatem niezwykle kusząca. Wystarczy, że zapłacimy niewielką sumę pieniędzy, złożymy zamówienie do okienka i za parę minut będziemy mogli spożyć – najczęściej w biegu nasz posiłek. Czy jednak sytuacja taka nie jest pozbawiona swoich wad? Zastanówmy się, czy w ten sposób nie tracimy wspaniałych chwil, które moglibyśmy poświęcić na powolne delektowanie się smacznym posiłkiem? Dzisiaj liczy się niestety nie to co zdrowe, smaczne i wartościowe, ale niestety jesteśmy karmieni bardzo mało wartościową, szybko przygotowywaną żywnością. Na szczęście część osób jest już tego świadoma, dlatego zaczynają powstawać ruchy propagujące ideę slow food – czyli wolnego jedzenia. Jest to oczywiście nazwa nawiązująca do jej przeciwieństwa czyli fast food. W slow food chodzi o żywność przygotowywaną z naturalnych, ekologicznych składników. Posiłki w tym stylu przygotowuje się z należytą dokładnością i propaguje się ponadto ich powolne, dokładne spożywanie. W ten sposób konsumenci mogą być pewni, że jedzą zdrowo i wywierają pozytywny wpływ na swój organizm.