Szukaj
Kalendarz
    Grudzień 2018
    P W Ś C P S N
    « Gru    
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
Dieta jogurtowa
    Coraz więcej osób w obecnych czasach narzeka na otyłość i nadwagę. Czujemy się źle ze swoim ciałem, mamy ciągle wzdęcia, skarżymy się na niestrawność żołądka i ogólne uczucie ciężkości. Nieraz wszystko to jest spowodowane przez siedzący, mało aktywny tryb życia, ale przede wszystkim głównym winowajcą jest nasz niezdrowy styl odżywiania. Nasz organizm jest zatruty przez dużą liczbę przeróżnych toksyn i zbędnym substancji. Aby wrócić do pełni firmy i zdrowia, a przy okazji stracić zbędne kilogramy warto przejść na tak zwaną dietę jogurtową. Z czym się ona wiąże? Przede wszystkim jak sama nazwa wskazuje będziemy musieli spożywać w ciągu dnia sporą liczbę jogurtów, najlepiej jeżeli będą to najbardziej zdrowe i naprawdę smaczne jogurty naturalne. Jednak jeżeli chcemy postawić na różnorodne smaki możemy również wybrać jogurty owocowe, które bez problemu dostaniemy w każdym sklepie. Będąc na diecie jogurtowej powinniśmy spożywać co najmniej jeden jogurt w przeciągu trzech godzin. Dopuszczalne jest również spożywanie takich produktów jak kefiry, maślanki czy inne produkty na bazie mleka. Chodzi przede wszystkim o to, aby nie obciążać naszego organizmu zbędnymi, ciężkimi i toksycznymi tłuszczami nasyconymi, które są tak obficie obecne w spożywanych przez nas nagminnie mięsach. Jogurty, mimo, że są znacznie lżejsze dostarczą naszemu organizmowi sporej ilości białka i zaspokoją poczucie głodu. Wszystko to smacznie, zdrowo i lekko! Dieta jogurtowa pozwoli w krótkim czasie stracić parę kilogramów jednocześnie pozwalając zadbać o swoje zdrowie. Ogólnie jak każda dieta tak i ta omawiana nie powinna być stosowana zbyt długo. Wyjałowienie organizmu z podstawowych składników może przynieść o wiele gorszy efekt, z drugiej jednak strony stosowanie jej prze kilka dni zapewne nie spowoduje strasznych strat w naszym organizmie a będziemy mogli cieszyć się kilkoma kilogramami mniej. Tak więc warto, ale zdecydowanie z umiarem.

Spożywaj ryż i makarony i ciesz się zdrowiem i długim życiem

Pewnie niejednokrotnie zastanawiałeś się nad tym, dlaczego mieszkańcy Azji żyją tak długo. Bez wątpienia duży na to wpływ ma sposób ich żywienia. Posiłki spożywane przez mieszkańców tego kontynentu nie zawierają dużych ilości niezdrowych, nasyconych tłuszczów, są bardzo zbilansowane i dostarczają organizmowi wszelkich niezbędnych składników. Dieta Azjatów jest najczęściej bardzo bogata w podstawowy składnik niezbędny w zdrowym żywieniu czyli złożone, pełnowartościowe węglowodany. Ludzie zachodu najczęściej wybierają niezdrowe cukry i opychają się ciastami, cukierkami czy czekoladą i w ten sposób zaopatrują swój organizm w krótkotrwałą energię. Dieta oparta na węglowodanach złożonych, czyli przede wszystkim zbożach, kaszach, ryżu, czy makaronach nie tylko chwilowo zaspokaja poczucie głodu, ale zapewnia bardzo długi zapas niezbędnej do pracy energii. Będąc na diecie bogatej w takie właśnie produkty będziemy się czuli bardzo lekko i nie będzie nam dokuczał dokuczliwy głód. Zabezpieczymy się również przed licznymi chorobami na które umiera dziś większość ludzi zamieszkujących zachodnią Europę. Obciążamy swoje organizmy kolosalnymi ilościami niezdrowych tłuszczów, zatruwamy go różnorodnymi toksynami i jemy produkty sztucznie wytworzone dla jak największego zysku. Opierając swoją dietę na zdrowych, pełnowartościowych produktach zwiększymy swoją szansę na dobre samopoczucie, uzyskamy radość ducha i dożyjemy w dobrej kondycji spokojnej starości.