Szukaj
Kalendarz
    Grudzień 2018
    P W Ś C P S N
    « Gru    
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
Dieta jogurtowa
    Coraz więcej osób w obecnych czasach narzeka na otyłość i nadwagę. Czujemy się źle ze swoim ciałem, mamy ciągle wzdęcia, skarżymy się na niestrawność żołądka i ogólne uczucie ciężkości. Nieraz wszystko to jest spowodowane przez siedzący, mało aktywny tryb życia, ale przede wszystkim głównym winowajcą jest nasz niezdrowy styl odżywiania. Nasz organizm jest zatruty przez dużą liczbę przeróżnych toksyn i zbędnym substancji. Aby wrócić do pełni firmy i zdrowia, a przy okazji stracić zbędne kilogramy warto przejść na tak zwaną dietę jogurtową. Z czym się ona wiąże? Przede wszystkim jak sama nazwa wskazuje będziemy musieli spożywać w ciągu dnia sporą liczbę jogurtów, najlepiej jeżeli będą to najbardziej zdrowe i naprawdę smaczne jogurty naturalne. Jednak jeżeli chcemy postawić na różnorodne smaki możemy również wybrać jogurty owocowe, które bez problemu dostaniemy w każdym sklepie. Będąc na diecie jogurtowej powinniśmy spożywać co najmniej jeden jogurt w przeciągu trzech godzin. Dopuszczalne jest również spożywanie takich produktów jak kefiry, maślanki czy inne produkty na bazie mleka. Chodzi przede wszystkim o to, aby nie obciążać naszego organizmu zbędnymi, ciężkimi i toksycznymi tłuszczami nasyconymi, które są tak obficie obecne w spożywanych przez nas nagminnie mięsach. Jogurty, mimo, że są znacznie lżejsze dostarczą naszemu organizmowi sporej ilości białka i zaspokoją poczucie głodu. Wszystko to smacznie, zdrowo i lekko! Dieta jogurtowa pozwoli w krótkim czasie stracić parę kilogramów jednocześnie pozwalając zadbać o swoje zdrowie. Ogólnie jak każda dieta tak i ta omawiana nie powinna być stosowana zbyt długo. Wyjałowienie organizmu z podstawowych składników może przynieść o wiele gorszy efekt, z drugiej jednak strony stosowanie jej prze kilka dni zapewne nie spowoduje strasznych strat w naszym organizmie a będziemy mogli cieszyć się kilkoma kilogramami mniej. Tak więc warto, ale zdecydowanie z umiarem.

Pij wodę mineralną i nawadniaj organizm!

Powszechnie już dziś wiadomo, jak istotne jest regularne zaopatrywanie swojego organizmu w odpowiednią ilość płynów, głównie wody mineralnej. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że ludzki organizm składa się w zdecydowanie największej części waśnie z wody. Niedobory wody mogą więc być bardzo szkodliwe dla naszego zdrowia, sprawiając, że nasze ciało będzie najzwyczajniej w świecie odwodnione, osłabione i narażone na wszelkie negatywne czynniki zewnętrzne. Poświęcając się nadmiernie pracy zawodowej często zapominamy jednak jak ważne jest dla zdrowia regularne przyjmowanie płynów. Oczywiście nie każdy płyn będzie w stanie zastąpić nam niegazowaną wodę mineralną. Często wybieramy bowiem bardzo niezdrowe napoje mineralne, które są bogate w różnorodne szkodliwe dla zdrowia barwniki, zagęszczacze i inne niezdrowe substancje. Wybierając źródlaną wodę mineralną zaopatrujemy zaś swój organizm w szereg niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu składników, w śród których znajdują się takie pierwiastki jak magnez, wapń czy potas. Niedobór tych składników sprawia, że czujemy się przemęczeni, szybko popadamy w nerwowość, jesteśmy zestresowani i nie potrafimy się należycie skoncentrować na wykonywanej pracy. Wpływa to oczywiście negatywnie na efektywność naszej pracy, a my czujemy się jakbyśmy byli wieczne zaspani i nie nadawali się do życia. Warto więc pamiętać o tym, aby każdego dnia wypijać co najmniej półtorej litra wody mineralnej koniecznie niegazowanej.