Szukaj
Kalendarz
    Listopad 2018
    P W Ś C P S N
    « Gru    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
Dieta jogurtowa
    Coraz więcej osób w obecnych czasach narzeka na otyłość i nadwagę. Czujemy się źle ze swoim ciałem, mamy ciągle wzdęcia, skarżymy się na niestrawność żołądka i ogólne uczucie ciężkości. Nieraz wszystko to jest spowodowane przez siedzący, mało aktywny tryb życia, ale przede wszystkim głównym winowajcą jest nasz niezdrowy styl odżywiania. Nasz organizm jest zatruty przez dużą liczbę przeróżnych toksyn i zbędnym substancji. Aby wrócić do pełni firmy i zdrowia, a przy okazji stracić zbędne kilogramy warto przejść na tak zwaną dietę jogurtową. Z czym się ona wiąże? Przede wszystkim jak sama nazwa wskazuje będziemy musieli spożywać w ciągu dnia sporą liczbę jogurtów, najlepiej jeżeli będą to najbardziej zdrowe i naprawdę smaczne jogurty naturalne. Jednak jeżeli chcemy postawić na różnorodne smaki możemy również wybrać jogurty owocowe, które bez problemu dostaniemy w każdym sklepie. Będąc na diecie jogurtowej powinniśmy spożywać co najmniej jeden jogurt w przeciągu trzech godzin. Dopuszczalne jest również spożywanie takich produktów jak kefiry, maślanki czy inne produkty na bazie mleka. Chodzi przede wszystkim o to, aby nie obciążać naszego organizmu zbędnymi, ciężkimi i toksycznymi tłuszczami nasyconymi, które są tak obficie obecne w spożywanych przez nas nagminnie mięsach. Jogurty, mimo, że są znacznie lżejsze dostarczą naszemu organizmowi sporej ilości białka i zaspokoją poczucie głodu. Wszystko to smacznie, zdrowo i lekko! Dieta jogurtowa pozwoli w krótkim czasie stracić parę kilogramów jednocześnie pozwalając zadbać o swoje zdrowie. Ogólnie jak każda dieta tak i ta omawiana nie powinna być stosowana zbyt długo. Wyjałowienie organizmu z podstawowych składników może przynieść o wiele gorszy efekt, z drugiej jednak strony stosowanie jej prze kilka dni zapewne nie spowoduje strasznych strat w naszym organizmie a będziemy mogli cieszyć się kilkoma kilogramami mniej. Tak więc warto, ale zdecydowanie z umiarem.

Tegoroczna wiosna wraz z sobą przyniosła ciekawe i bardzo świeże doznania kolorystyczne. Prócz ostrych i stale modnych kolorów pojawiły się również ubrania w przyjemnych ciepłych kolorach wiosny. W tym roku wybrane do noszenia kolory pastelowe to błękitny, łososiowy, lekko różowy oraz słoneczny i delikatny żółty. Wszystkie te kolory cechuje jedna ważna cecha. Wprawiają one w dobry nastrój osobę, która je nosi a także i całe otoczenie. Dzięki nim możesz poczuć się świeżo i co najważniejsze modnie.

 

Możesz także tworzyć własne połączenia na przykład z czarnym.  Wiosna wszystkim kojarzy się także z kwiatami. W tym sezonie nie zabrakło również sukienek oraz spódnic w piękne kolorowe i bardzo kwieciste wzory. Ciekawym i wzbudzającym zainteresowanie elementem będzie łączenie szortów (lekko eleganckich) z marynarkami. Daje efekt bardzo dobrego połączenia. Na cieple i upalne dni zaś poleca się zwiewne plisowane spódniczki o niesymetrycznym wykończeniu. Zazwyczaj jest to asymetria tył-przód (z tyłu dłuższa)

Dodaj komentarz