Szukaj
Kalendarz
    Listopad 2018
    P W Ś C P S N
    « Gru    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
Dieta jogurtowa
    Coraz więcej osób w obecnych czasach narzeka na otyłość i nadwagę. Czujemy się źle ze swoim ciałem, mamy ciągle wzdęcia, skarżymy się na niestrawność żołądka i ogólne uczucie ciężkości. Nieraz wszystko to jest spowodowane przez siedzący, mało aktywny tryb życia, ale przede wszystkim głównym winowajcą jest nasz niezdrowy styl odżywiania. Nasz organizm jest zatruty przez dużą liczbę przeróżnych toksyn i zbędnym substancji. Aby wrócić do pełni firmy i zdrowia, a przy okazji stracić zbędne kilogramy warto przejść na tak zwaną dietę jogurtową. Z czym się ona wiąże? Przede wszystkim jak sama nazwa wskazuje będziemy musieli spożywać w ciągu dnia sporą liczbę jogurtów, najlepiej jeżeli będą to najbardziej zdrowe i naprawdę smaczne jogurty naturalne. Jednak jeżeli chcemy postawić na różnorodne smaki możemy również wybrać jogurty owocowe, które bez problemu dostaniemy w każdym sklepie. Będąc na diecie jogurtowej powinniśmy spożywać co najmniej jeden jogurt w przeciągu trzech godzin. Dopuszczalne jest również spożywanie takich produktów jak kefiry, maślanki czy inne produkty na bazie mleka. Chodzi przede wszystkim o to, aby nie obciążać naszego organizmu zbędnymi, ciężkimi i toksycznymi tłuszczami nasyconymi, które są tak obficie obecne w spożywanych przez nas nagminnie mięsach. Jogurty, mimo, że są znacznie lżejsze dostarczą naszemu organizmowi sporej ilości białka i zaspokoją poczucie głodu. Wszystko to smacznie, zdrowo i lekko! Dieta jogurtowa pozwoli w krótkim czasie stracić parę kilogramów jednocześnie pozwalając zadbać o swoje zdrowie. Ogólnie jak każda dieta tak i ta omawiana nie powinna być stosowana zbyt długo. Wyjałowienie organizmu z podstawowych składników może przynieść o wiele gorszy efekt, z drugiej jednak strony stosowanie jej prze kilka dni zapewne nie spowoduje strasznych strat w naszym organizmie a będziemy mogli cieszyć się kilkoma kilogramami mniej. Tak więc warto, ale zdecydowanie z umiarem.

Dieta semiwegetariańska – zdrowie i pełnia smaku!

Większość Polaków nie wyobraża sobie codziennego obiadu bez kotleta schabowego na talerzu, a tłuste rolady i pieczenie stanowią nieodłączny element syto zastawionego stołu. Jemy tłusto, spożywamy sporą ilość tłuszczów tak bardzo niezdrowych, kiedy spożywamy je w dużych ilościach. Wielu z nas tłumaczy się przed samym sobą, że nie można inaczej, bo przecież tak jedzą wszyscy, potrzebujemy przecież mięsa w diecie, bo daje nam ono energię i siłę do pracy. Wydaje nam się, że istnieją wyłącznie dwie alternatywy – albo przejście na wegetarianizm, albo też pozostanie przy bardzo niezdrowej, aczkolwiek niewątpliwie smacznej diecie mięsnej. Warto jednak wiedzieć o tym, że istnieje złoty środek pomiędzy tymi dwiema skrajnymi opcjami, a nazywa się ona dietą semiwegetariańską. Na czym polega owa dieta? Najprościej mówiąc będąc na takiej diecie będziemy mogli spożywać wszystko co do tej pory, jednak należy zrezygnować z jedzenia mięsa czerwonego czyli przede wszystkim wołowiny, wieprzowiny, mięsa kaczki i innych bogatych w tłuszcze rodzajów mięs. Dopuszczalne będzie zaś dostarczanie organizmowi produktów przygotowanych na bazie mięsa białego, czyli wchodzi tutaj mięso drobiowe, rybie, a także bardzo zdrowe owoce morza. Taka dieta jest znacznie mniej tłusta, a przez to zdecydowanie zdrowsza od diety opierającej się głównie na spożywaniu mięsa czerwonego. Jednocześnie dostarczymy organizmowi wszelkich niezbędnych składników odżywczych. Zadbajmy więc o siebie i wybierzmy dietę semiwegetariańską