Szukaj
Kalendarz
    Listopad 2018
    P W Ś C P S N
    « Gru    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
Dieta jogurtowa
    Coraz więcej osób w obecnych czasach narzeka na otyłość i nadwagę. Czujemy się źle ze swoim ciałem, mamy ciągle wzdęcia, skarżymy się na niestrawność żołądka i ogólne uczucie ciężkości. Nieraz wszystko to jest spowodowane przez siedzący, mało aktywny tryb życia, ale przede wszystkim głównym winowajcą jest nasz niezdrowy styl odżywiania. Nasz organizm jest zatruty przez dużą liczbę przeróżnych toksyn i zbędnym substancji. Aby wrócić do pełni firmy i zdrowia, a przy okazji stracić zbędne kilogramy warto przejść na tak zwaną dietę jogurtową. Z czym się ona wiąże? Przede wszystkim jak sama nazwa wskazuje będziemy musieli spożywać w ciągu dnia sporą liczbę jogurtów, najlepiej jeżeli będą to najbardziej zdrowe i naprawdę smaczne jogurty naturalne. Jednak jeżeli chcemy postawić na różnorodne smaki możemy również wybrać jogurty owocowe, które bez problemu dostaniemy w każdym sklepie. Będąc na diecie jogurtowej powinniśmy spożywać co najmniej jeden jogurt w przeciągu trzech godzin. Dopuszczalne jest również spożywanie takich produktów jak kefiry, maślanki czy inne produkty na bazie mleka. Chodzi przede wszystkim o to, aby nie obciążać naszego organizmu zbędnymi, ciężkimi i toksycznymi tłuszczami nasyconymi, które są tak obficie obecne w spożywanych przez nas nagminnie mięsach. Jogurty, mimo, że są znacznie lżejsze dostarczą naszemu organizmowi sporej ilości białka i zaspokoją poczucie głodu. Wszystko to smacznie, zdrowo i lekko! Dieta jogurtowa pozwoli w krótkim czasie stracić parę kilogramów jednocześnie pozwalając zadbać o swoje zdrowie. Ogólnie jak każda dieta tak i ta omawiana nie powinna być stosowana zbyt długo. Wyjałowienie organizmu z podstawowych składników może przynieść o wiele gorszy efekt, z drugiej jednak strony stosowanie jej prze kilka dni zapewne nie spowoduje strasznych strat w naszym organizmie a będziemy mogli cieszyć się kilkoma kilogramami mniej. Tak więc warto, ale zdecydowanie z umiarem.

Dieta owocowa – czyli schudnij w trzy dni!

Jeżeli po długiej zimie chcemy przywitać wiosnę pozbywając się pary zbędnych kilogramów, wtedy najskuteczniejszym i najbardziej przyjemnym sposobem będzie przejście na trzydniową dietę owocową. Dlaczego koniecznie dieta taka ma trwać wyłącznie trzy dni? Problem tkwi w samych założeniach diety owocowej. Zakłada ona bowiem, że jedynymi spożywanymi produktami w trakcie jej trwania są różnego rodzaju owoce zjadane w dużych ilościach. Możemy postawić na banany, jabłka pomarańcze, truskawki i inne pyszne owoce. Warto oczywiście pamiętać o tym, aby jeśli to możliwe nie obierać owoców ze skórki, bowiem właśnie ona zawiera największą ilość zdrowego błonnika. Dieta taka oprócz obfitego spożywania owoców pozwala również na przyjmowanie płynów w postaci wody mineralnej i różnorodnych herbat na bazie ziół. Dieta owocowa, mimo, że jest bardzo zdrowa, oczyszcza organizm ze szkodliwych toksyn i poprawia pracę układu pokarmowego na dłuższą metę byłaby jednak bardzo szkodliwa dla ludzkiego organizmu, bowiem nie zaopatruje nas we wszystkie niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania wszystkich podsystemów składniki odżywcze. Jedząc wyłącznie owoce nie będziemy dostarczali organizmowi chociażby niezbędnego białka. Ponadto przyjmowane owoców w takiej ilości mogłoby doprowadzić do cukrzycy. Warto jednak zarezerwować sobie trzy dni, aby w tym krótkim czasie oczyścić swój organizm, dostarczyć mu sporo witamin i poczuć się bardzo lekko. Po tym czasie będziemy jednak musieli powrócić do pełnowartościowej diety, która pozwoli zachować nasze ciało w należytej równowadze.