Szukaj
Kalendarz
    Maj 2022
    P W Ś C P S N
    « Cze    
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
Dieta jogurtowa
    Coraz więcej osób w obecnych czasach narzeka na otyłość i nadwagę. Czujemy się źle ze swoim ciałem, mamy ciągle wzdęcia, skarżymy się na niestrawność żołądka i ogólne uczucie ciężkości. Nieraz wszystko to jest spowodowane przez siedzący, mało aktywny tryb życia, ale przede wszystkim głównym winowajcą jest nasz niezdrowy styl odżywiania.

Dieta oparta na błonniku – klucz do zdrowia i zaspokojenia głodu

Nie od dziś wiadomo, iż błonnik bogaty w pełnowartościowe ziarna to gwarancja najwyższej dbałości o zdrowie i dostarczenie organizmowi wszelkich niezbędnych substancji odżywczych niezbędnych do codziennego aktywnego funkcjonowania. Jeżeli chcemy zadbać o nasz zdrowie i jeść naprawdę zdrowo i pożywnie warto zaopatrzyć się w produkty zawierające błonnik. Najpopularniejszym produktem tego typu są powszechnie dostępne na rynku płatki śniadaniowe zawierające sporą ilość błonnika. Taki o to posiłek jest bardzo dobrym rozwiązaniem jeżeli chodzi o poranne śniadania, desery czy podwieczorki. Płatki śniadaniowe zawierające błonnik warto przygotować na odpowiedni sposób aby smakowały nam one jak najbardziej. Najlepiej jest spożywać je jako przekąski, łączyć z jogurtem, a także dodawać do sałatek. W ten sposób podany błonnik nie tylko zapewni nam maksymalną dbałość o zdrowie każdego dnia, ale także fantastyczne walory smakowe, co potwierdzi każdy, kto próbował tak podawanego błonnika. Ten składnik ma również inny bardzo duży walor – otóż błonnik zawarty w płatkach śniadaniowych po spożyciu pęcznieje w naszym żołądku eliminując na wiele godzin nieprzyjemne uczucie głodu i burczenie w brzuchu. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać jak ogromna to szansa dla osób z nadwagą, problemami żołądkowymi i innymi zaburzeniami układu pokarmowego! Często zdarza się również, że z powodu nadmiaru obowiązków najzwyczajniej w świecie nie mamy czasu, aby wyjść na miasto i spokojnie zjeść posiłek. Kiedy będziemy mieli przy sobie płatki zawierające zdrowy błonnik uczucie głodu będzie odtąd nam zupełnie obce!